Elfai

Elfų rasė garbina vienintelę deivę – vandens, meilės ir gamtos deivę Evą. Elfai turi grakštų ir lankstų kūną, ilgas ausis ir nuostabius gebėjimus. Milžinų eros metu tarp visų tuometinių sutvėrimų jie turėjo didžiausią galią. Kai milžinai buvo sunaikinti, elfų galia ir įtaka smuko. Dabar jie gyvena tik mažoje miško dalyje Adenos karalystėje.

Elfų galimybės: Lyginant su kitų rasių atstovais, elfai gali ilgiau sulaikyti kvapą po vandeniu ir yra pranašesni šokinėjant nuo aukštų vietų.

Charakteristika: Elfai yra išmintingi ir budrūs. Jie yra greiti atakuojant, judant ir kaupiant burtus. Taip pat jie turi stulbinančius šaulio įgūdžius ir aukšesnį lankstumo reitingą. Vis dėl to, jų ataka ir ištvermė yra prasta, todėl šiais sugebėjimais jie nusileidžia kitoms rasėms.

Kariai
Elfų kovotojai yra tie, kurie stengiasi apginti savo mišką, savo žemes ir savo brolius, kitus elfus, nuo įvairių priešų tarp kurių yra ir žmonės, bei tamsieji elfai. Kovotojai dažniausia yra jauni elfai, turintys tvirtą kūną ir minties galių, kurie vėliau palieka savo mišką ir ieško išbandymų svetimose žemėse. Jų pagrindinis inventorius yra kardas ir lengvi šarvai.

Žaidimo stilius: švelnūs, lankstūs ir grakštūs. Elfų kovotojai yra patyrę kariai, praktikuojantys tikslią ir mirtiną kovą kardais. Jų sugebėjimai valdyti ilgus ir plonus kardus privertė kai kuriuos mokslininkus jų kovas kardais pavadinti „grakščiu šokiu“.

Magai
Elfų magai stipriai skiriasi nuo žmonių magų savo burtų naudojimu ir atstatymo magija. Elfų magai dažniausia matomi dėvintys magiškas mantijas ir burtų lazdas. Siekiant apsaugoti gamtą jie kaupia dvasių energiją ir praktikuoja ją naudoti magijoje.

Žaidimo stilius: Magija teka kaip kraujas Elfų venose, todėl, atrodo, jie yra galingiausi magai Adenos žemėse. Daugiausia koncentruojasi į proto galias, todėl yra silpnesni fizinėse kovose. Tačiau jų susitelkimas į savo pranašiausią jėgą paverčia juos grėsmingais priešais.